0. Idő van!
2018. január 28. írta: UngerMelinda

0. Idő van!

Február 15 este fél 11

Nem tudok aludni, hogy is tudnék éppen most? Egészen este 8-ig iszonyatosan izgultam, aztán egy másodperc alatt mintha elfújták volna, és az idegesség helyére beköltözött a Buddha-nyugalom, és az utolsó ellenőrzés, hogy mindent bepakoltam, elintéztem, megbeszéltem. De még mindig nem fogtam fel egészen. Szürreális érzés, hogy tényleg eljött a nagy nap. Másfél évnyi tervezés, szervezés, utánajárás, kínlódás, reménykedés, egy átdolgozott nyár, egy egyetem mellett átdolgozott év, és itt vagyunk. Nem volt egy habkönnyű meccs, de végigcsináltam, és bizton állíthatom, nyertem.  A nyereményem? Egy Campus Mundi ösztöndíj a Jagelló Egyetemre, 30 négyzetméternyi saját kis albérlet, és köretnek egy nagy adag büszkeség, hogy megcsináltam! Megálmodtam, megterveztem, majd megvalósítottam! Most pedig indulok, hogy átvegyem, ami jár. Jöhet a megérdemelt jutalomjáték. Hát játszunk, játsszuk végig!

Talán furcsa egybeesés, de nem csak én indulok órákon belül, hanem a kínai Holdújév is. A kínai asztrológia szerint 2018. február 16-al indul a Kutya (a kínai zodiákus 12 állatjegye közül az egyik) éve.  Ráadásul az én jegyem is a Kutya. Most először hiszem, hogy nem véletlen az egybeesés. Új korszak kezdődik, a nagyvilágban is, és az én világomban is. Talán az én korszakom… Hogy pontosan mit hoz, azt nem tudom, de azt mondják, ha jó dolgokat vársz, akkor bevonzod és megkapod őket. Úgyhogy várok, tárt karokkal, jöjjön, aminek jönnie kell!

A bejegyzés trackback címe:

https://krakkoijutalomjatek.blog.hu/api/trackback/id/tr8513611715

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása